Archive for de setembre 2008
Vocació
Publicat per Àlex a les 6:24 del dimarts, de setembre 16, 2008
admiració
Emoció produïda per la vista, la contemplació, la consideració, d'una persona o cosa extraordinària, meravellosa, d'una gran bellesa; sentiment de plaer i aprovació provocat per una persona.
Tag :
Divagacions,
Paraules Precioses
Publicat per Àlex a les 11:20 del diumenge, de setembre 14, 2008
Hi han paraules que no saps perquè t'encanten. El verb estimar segur que és un dels que més. Jo li tinc cert carinyu a algunes paraules en anglès com poden ser always, never, forever... I no li trobo.
Questió De Necessitats
Publicat per Àlex a les 11:56 del dijous, de setembre 11, 2008
Tinc un problema. Quan m'agradaria actualitzar el bloc no en tinc temps, i quan en tinc no em vé de gust (això es pot aplicar en altres aspectes de la vida oi? jeje), em plauen altres coses tant o més.
Tag :
It's My Life,
Videoclips,
Black - Wonderful Life
Publicat per Àlex a les 10:44 del dimarts, de setembre 02, 2008Ja som al Setembre, la calor no afluixa però per sort TOTS heu acabat les vacances (sí, sóc una mala persona que se n'alegra de que torneu a la feina jaja ) I per tant toca altra vegada agafar la.
Tag :
Música,
Videoclips,