Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de desembre 24, 2007

Ara ja sí que sí :D
A disfrutar de les festes ;P
M'hauria agradat fer un post més llarg però millor ho deixo per un altre moment que ara ja toca aprofitar els meus 2 dies de festa! Espero que els àpats d'aquests dies us siguien lo més digeribles possible jajaja Jo crec que hi haurà més d'un dia que no soparé ;P Però no avui eh! Apa petons!!!!
Ah i queda prohibit parlar de futbol aquestes festes! jajaja ;( (Sort que ni el vaig poder veure)

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Ehhhhh!!!!! Avui se sopa, i tant si se sopa!!!! jajajajajaja. Tu no vas poder veure el partit, però jo, que ja em temia el pitjor, ni tan sols vaig fer l'esforç d'anar-lo a veure...... I avui ja he hagut d'aguantar algun madridista.... ains. Sort que tot ha estat de bon rollu....

    Apa, fins a la nit!!!!!!!

    Per cert, BOOOOOON NADAAAAAAAL a tothom!!!!!!!

    Petonicos!!!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -