Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de novembre 18, 2008

Ja sabeu que sóc una mica friki pel que fa a les noves tecnologies, sempre m'han interessat. Sobretot tot el que fa referència a ordinadors, informàtica i internet. Si fos ric em gastaria autèntiques barbaritats comprant l'ultim crit pel que fa a mòbil, pc, portàtil etc...

Doncs resulta que se m'acaben els 18 mesos de permanència amb Orange, i com era d'esperar ja fa temps que m'envien propaganda i sms's per renovar el mòbil. Però sembla que si no canvies de companyia l'únic que intenten és prendre't el pèl amb mòbils (alguns) pitjors que el darrer que van donar-me. Que vaig aconseguir (juntament amb un descompte del 40% en trucades) no gràcies a la seva generositat, sinó amb l'amenaça de canviar-me de companyia. De fet ja n'havia fet tots els tràmits però van fer una contraoferta i jo que no sóc tonto (encara que no ho sembli jaja ) em vaig quedar amb el millor postor.

I és el que faré ara també, de fet ja sé quin serà el meu proper company de batalles, el problema que hi ha és que és de Vodafone, i de cobertura al poble no anaven precisament sobrats. Així que finalment ja veurem, però mireu la foto, no em direu que no és una autèntica delícia!?! jaja

El darrer single dels Keane... m'encanta!

Keane - The Lovers Are Losing

"You take the pieces of the dreams that you have
cause you don't like the way they seem to be going
you cut them up and spread them out on the floor
you're full of hope as you begin rearranging
put it all back together
but anyway you look at things and try
the lovers are losing"

{ 4 comentaris }

  1. Ehhhhhhh!!!! És molt xulo aquest mòbil!!!!! A veure quan fai el pas i m'agenciu un de nou.... Ah, i lo de la cobertura, de tant en tant, ja va bé no tenir-ne... t'ho dic per experiència.... jijijiji

    Grans Keane! A veure si algun dia tinc ADSL i me'ls baixo...

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. Espero que en aquest hi puguis executar flash, que als iPhones encara no es pot XD (de moment).

    ResponElimina
  3. HOLA, DONCS SI QUE ESTA GUAPO, EM RECORDA ALS IPHONE. DEU SER COM PORTAR UN ORDINADOR A LA BUTXACA, JEJE.

    JO EL QUE ET VOLIA DEMANAR AJUDA PER RESOLDRE UN DUBTE D'ENLLAÇAR FOTOS, QUE HE TINGUT A L'HORA DE PENJAR EL MEU ÚLTIM POST, I NO SE COM FER-HO PERQUE ES VEGI MES GRAN QUAN HI CLIQUES DAMUNT. QUE EM PODRIES AJUDAR?

    GRACIES. :P PETONETS

    ResponElimina
  4. Pregunta: com es fa perquè un mòbil duri més d'un any i mig sense que causi problemes?
    Apa, ja podeu respondre, a veure qui ho sap.jejejejeje

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -