Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de novembre 25, 2008

     Un dia, años ha, em van definir com a fred i distant. Em va sentar com una patada en tot l'entrecuix jaja  Però potser és la millor definició que mai m'han fet...

Una gran gran cançó... (com totes les que poso vaja jaja modèstia apart jaja )

Slut - If I Had A Heart

If could have been true because i knew it would be understood
If I would have an attitude to what's the matter that would be good
If I could have been radical and not fanatical to the bone

I'm no one's own - alone

If I had a heart I would have a heartache
If I had a soul it was cold
If I had the guts i'd become your murderer

But no one's own - alone

If I was a pioneer I would rely on here and now
If I could have been ecstatical and not dramatical somehow
Now I'm paying my dues and staying amused while singing the blues to the bone

But no one's own - alone

If I had a heart I would have a heartache
If I had a soul it was cold
If I had the guts i'd become your murderer

But no one's own - alone

Potser direu que em flipo, però jo els hi trobo un aire als grans Smiths

{ 5 comentaris }

  1. Buf, a mi em van acusar del mateix, fins not very long time ago. Ni cas.

    És el primer camí que escolto Slut. Pas mal,

    ResponElimina
  2. Fred i distant? crec que mai et definiria amb aquestes paraules! a vegades aquest tipus de comentaris poc adequats és millor fer veure que no els has sentit mai!

    Això de posar una cançó per omplir el bloc sens dubte és un recurs que va bé!

    petonets

    MARTA

    ResponElimina
  3. SEGUR QUE AIXÒ T'HO HA DIT ALGÚ MOLT EXTROVERTIT, O QUE NO SAP QUE A VEGADES, PER CONÈIXER L'INTERIOR D'ALGUNES PERSONES CAL POSAR UNA DE LA SEVA PART. ÉS MOLT FÀCIL DIR: MIRA, AQUESTA, SEMPRE PASSA PEL COSTAT I NO DIU RES, O MIRA, MAI PLORA, I NO INTENTAR PENSAR QUE POTSER, AQUESTA PERSONA SENT IGUAL O MÉS QUE TU, PERÒ HO EXPRESSA DE DIFERENT MANERA.

    A MI MOLTES VEGADES M'HAN TITLLAT DE BORDE, INDIFERENT, I FINS I TOT DE PREPOTENT! I NO S'HAN PARAT A PENSAR QUE POTSER EM COSTA PARLAR, DIR EL QUE PENSO, INICIAR UNA CONVERSA... PERQUÈ SIMPLEMENT SÓC TIMIDA.

    PENSO QUE SI ALGÚ OPINA AIXÒ D'ALGÚ ALTRE SENSE ABANS FER NI UNA MICA D'ESFORÇ PER DESCOBRIR LES COSES BONES QUE L'ALTRA POT OFERIR, ÉS QUE NO ES MEREIX QUE LI MOSTRIN TOT ALLÒ QUE L'ALTRE ÉS. AIXÍ QUE... A PALABRAS NECIAS, OIDOS SORDOS

    PETONETS, ALEX.

    P.D. PER CERT, GRACIES PEL COMENTARI, JA M'EXPLICARAS QUAN PUGUIS COM S FA ALLÒ QUE M'HAS DIT.

    ResponElimina
  4. Coincideixo amb la Marta: se m'acudirien altres paraules per definir-te que no fossin aquestes... Ai, mare, que poc et coneixen, jeje!!!

    ResponElimina
  5. Jo tampoc veig que siguis una persona freda i distant, però bé, cadascú és lliure de dir la seva... Jo sóc reservadet fins que conec una mica a la gent i agafo confiança.

    Força bona la cançó!

    PD: Jo per Nadal em vull canviar el mòvil, ja m'aconsellaràs que puc fer, soc de targeta Movistar i busco alguna oferta interessant i com que veig que hi estàs posat...

    Una abraçada!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -