Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de desembre 09, 2008

Tenir por és absolutament natural. Sempre s'ha dit que ens fa humans, tot i que potser és un més dels molts heredats instints animals que segueixen dominant-nos sense poder fer-hi res (de fet mai hem deixat de ser-ne d'animals tot i creure'ns superiors). Aquesta por, cadascú la viu a la seva manera. He buscat una mica com la gent la defineix, i he trobat definicions absolutament genials:

La por, allò que ens mou o no ens deixa moure.

La por sempre està disposada a veure les coses pitjor del que són.

No hi ha pitjor por que la por a la por.

La por és un desig al revés.

La por no és més que una excusa per no intentar-ho.

En definitiva, jo faria dos grans grups amb els tipus de por segons si tenen o no fonaments sòlids. Us heu parat mai a pensar en quin grup posarieu cadascuna de les vostres pors o temors? Jo crec que deixariem el grup dels fonaments sòlids bastant buit.

M-Clan - Miedo

Per acabar un vídeo de merda, però MERDA MERDA! Hi ha gent que no sé en quin país viuen però no és el mateix en el que jo visc. Són 20 minuts que no us recomano invertir en aquesta MERDA, però sempre va bé recordar i veure com alguns segueixen manipulant la realitat catalana. Jo veient coses així votaré al PSOE a les generals totes les vegades que faci falta.

{ 3 comentaris }

  1. Això de la por és molt subjectiu, tot i que quan en tens, ho passes malament. A mi em fan por les fortes tempestes: llampecs, trons... sobretot si estic conduïnt. M'esgarrifo només de pensar-ho!!!

    ResponElimina
  2. No ho minimitzis, però. Les frases, molt romàntiques, però la por és una estratègia animal per a evitar el perill com una altra.

    El problema ve tant quan se surt de mare o la sents allà on no toca o et condiciona la vida i no només el punt aquell on rau la por, com quan no en fas gens de cas i ets temerari.

    No té sentit esgarrifar-se per una possible tempesta si el cel és ras i no has d'agafar el cotxe. Tampoc té cap sentit pretendre que podràs pagar la hipoteca passi el que passi, confiat i sense fer res per assegurar-te una entrada de calers constant que ho possibiliti. I, sobretot, donar-te un marge: habitualment tot se soluciona en un parell de mesos, com a molt.

    ResponElimina
  3. Pel que fa a les tempestes..... el lloc més segur per una tempesta és, precisament, el cotxe. Els pneumàtics fan d'aïllant. Una altra cosa és la pluja, que ens pot provocar un accident.

    Pel que fa a la por.... ja en parlarem abastament un altre dia que ara no tinc temps.... que estic de vacaaaaaances!!!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -