Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dijous, de setembre 04, 2014

Quan parlem de gustos, aficions i coses que ens agraden tots tenim les nostres. Però una de les que compartim gairebé tots els humans és viatjar. Això sí, cadascú amb el seu estil i les seves motivacions.

Pel que a mi respecta, reconeixo que sóc fàcil de complaure, ja que a gairebé tot arreu hi trobo el seu encant, i per tant és difícil i estrany que d'un viatge en torni decebut o desencantat.

He de dir que encara sóc un novatillu en aquesta afició, perquè m'hi he posat tard. Fixeu-vos que fa poc més de quatre anys del meu primer viatge a l'estranger, però estic molt content perque en aquest temps m'hi he posat i de valent. És tenir quatre dies lliures i aprofitar per fer una escapada on sigui.

Doncs aquesta entrada és per encetar una nova etiqueta, la de viatges, en la qual parlaré dels llocs visitats i anècdotes viscudes. 

De moment, teniu un petit tastet del darrer viatge a Noruega i Suècia en les fotografies que tinc a l'Instagram.

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Viatjar és una gran afició! No importa quan es comenci, el món és molt gran i tenim tota la vida per endavant per anar descobrint-lo...esperant les teves aventures i desventures com a viatger...

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -