Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dissabte, de maig 01, 2010


Molt bones a tots. Això està abandonadíssim i em fa molta pena la veritat. Escric unes quantes paraules només per cridar als quatre vents lo content i feliç que estic amb la meva nova vida. Hi ha coses que sembla que mai han d'arribar, però ho acaben fent, amb paciència i esforç tot arriba.


Aquests dies es compleix un mes del toc gairebé definitiu al meu canvi de vida i de rumb. Res és fàcil, però estic molt satisfet de com m'està anant tot, de com sembla que anirà, i de que cada dia quedi més aprop el dia simbòlic que doni definitivament fonaments a aquesta nova vida.

Vull també animar-vos (ja sé que no em fareu pas cas) a que no abandoneu els vostres blocs. Res, aquí va el meu particular despertador diari...


                                                   The Strokes - You Only Live Once

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. NI T'IMAGINES COM M'AGRADA VEURE'T AIXÍ!!!! Et mereixes aquesta nova vida, per mils de raons!

    Jo també estic molt i molt il·lusionada, m'encanten els dies que estem vivint últimament. I també m'agrada molt que vagis actualitzant el pobre blog, aquesta entrada està entre les meves preferides ;)

    La cançó (que per cert, no sé per què no he pogut veure el vídeo...) perfecta per l'ocasió, només es viu una vegada, és genial encarar aquesta nova vida que tenim per davant amb aquestes ganes tan enormes!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -