Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dissabte, d’agost 09, 2008

Ja que molts us esteu agafant unes cibervacancetes, jo no seré menys, no hi ha massa ganes de gaire cosa. Així de pas aprofitaré per fer algunes obres per aquí, tot i que no sé ni què?! jaja

Us havia dit mai que no m'agrada l'estiu? jaja  Res a seguir-ne disfrutant tots els que en pogueu disfrutar, jo ho intento a estones :P  Tornarem amb més cosetes per dir i explicar quan ja no quedin dies d'estiu...
Amaral - Dias De Verano

No em negareu que el groc m'afavoreix?! jaja

{ 4 comentaris }

  1. OSTRES!!

    AIXÍ FORMES PART D'AQUELL SECTOR DE LA POBLACIÓ QUE ODIA SUAR COM UN POLLASTRE, I QUE SE LI ENGANXI LA ROBA AL COS; QUE DETESTA QUE ELS MOSQUITS FACIN "L'AGOST" A LES NITS A COSTA SEVA; QUE NO VOL ANAR A LA PLATJA PER NO HAVER DE LLUITAR PER 2 METRES QUADRATS CONTRA 1000 PERSONES QUE HAN DECIDIT ANAR-HI TAMBÉ, QUE NO POT SUPORTAR LA SORRA, I QUE LA GENT SIGUI TAN POCA SOLTA QUE ET MIRA DESCARADAMENT, FENT-TE ADONAR ENCARA MÉS DELS TEUS COMPLEXOS, COM SI NO TINGUÉS RES MILLOR PER FER??

    PODRIA SEGUIR AMB LA LLISTA FINS QUE NO QUEDÉS LLOC AL TEU BLOG. PERÒ NOMÉS VOLIA DIR-TE QUE...BENVINGUT AL CLUB!

    ResponElimina
  2. ohhhhhhhh, tu també abandones el vaixell? vaja, ja veig que em quedare sola al món blogger!

    Bé jaja de fet jo en vaig estar de vacancetes un parell de setmanes...bé ja saps que sinó tens res per fer al meu bloc tindràs on llegir i dir-hi la teva!

    Un petó i bones cibervacances!
    MARTA

    ResponElimina
  3. Ui, ui, ui..... no m'agrada això..... comenceu amb vacances i després acabareu a l'atur.... Aquí al blogger s'ha vingut a treballar!!!!! jejejejejejej

    Res, que fas bé de pillar un descans... i aprofita una mica el que queda d'estiu, encara que no t'agradi... A mi m'encanta, sé que té els seus inconvenients, però m'encanta l'estiu.

    Àpalins

    Petonicos!

    ResponElimina
  4. Oh! Somos almas gemelas! A disfrutar las obras, a ver si por lo menos pillas un moreno paleta más favorecedor que el de Roggggeeeeerrrr, el terror del mostrrraddddoooooooooooorrrrr

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -