Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de març 14, 2008


Doncs això mateix, espero que tingueu bones vacances els que les feu, suposo que no gaires, això estarà abandonadet durant un temps. A cuidar-se!

{ 5 comentaris }

  1. Tranquil, aquí estarem esperant el proper post, jajaja!!! Jo també últimament no he escrit tant sovint... Apa, que vagi bé!!! Petons!!!

    ResponElimina
  2. Jo també tnc vacances. Les començo el dia 20!! El problema és que el 19 fem jornada de 9 hores...problemasso!

    ResponElimina
  3. Et saluda una de les pringades, com tu...... Esperarem notícies teves!!!!!

    Petonicos!

    ResponElimina
  4. Ei Àlex! Sí, sóc una intrusa, espero que no et molesti que hagi donat un cop d'ull al teu blog... Sóc una companya de la uni de la Noe, ja em va comentar que tenia un amic "panaderu". Quan he vist el títol d'aquest post no he pogut evitar deixar-te un comment, ja que em solidaritzo totalment amb tu, entenc pel tràngul que estàs passant, jejeje! Jo també sóc mig fornera, i aquests dies sé que són de lo pitjor. Molts ÀNIMS, ja queda menys!

    Ah! I el teu blog està molt bé!!

    Salut!

    ResponElimina
  5. Ostres, moltes gràcies pel comentari Neus :) I per solidaritzar-te amb el gremi jajaja Ha sigut bastant estressant però ja està gairebé passat :D
    Això si, ja podries fer-te'n un tu de bloc no? així podria xafardejar jo també :P jajaja

    Bueno senyors en breve tendreis noticias mias jaajja
    Un petó

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -