Entrades Més Llegides

Mil

Publicat per: Àlex divendres, de març 28, 2008

Hay que sentir el pensamiento y pensar el sentimiento.
Miguel de Unamuno
MIL

Mil sentimientos, mil pensamientos,
mil ilusiones, mil ideas...
Vagan por mi mente.

Y no encuentro,
ni siquiera sé si existe
manera de darles vida.

Quizás sería mejor darles muerte,
quizás el olvido sería su mejor receta,
quizás... el hacerlo resulta tarea imposible.

Cuando hago oidos sordos, ahí siguen gritándome.
Cuando me hago el ciego, mas me deslumbran.

Aún así sigo sin saber darles luz,
sin encontrar sus palabras,
sin realizar sus hechos,
lo que conlleva una terrible impotencia.

Aún así seguiré intentándolo,
hasta que llegue el dia que sea capaz
de no seguir traicionando mis principios,
ellos jamás lo han hecho conmigo.

Com veieu jo també escric les meves cosetes... jajjaja No tinc tanta traça com molts de vosaltres però es fa el que es pot :)
Aquesta setmana se m'ha fet bastant curta, l'únic que tinc es son, son, i més son jaajaja Jo no sé vosaltres però jo sí noto el pas dels anys, el meu cos ja no aguanta el que aguantava. Si un dia dormo molt poc, la broma em costa uns quants dies d'anar esgotat jajaja Però per passar una bona estona entre bons amics sempre val la pena :D
Que tingueu molt bon cap de setmana. Xitus!

Mel C & Lisa Left-Eye Lopes - Never Be The Same Again

{ 3 comentaris }

  1. Per què dius que no tens traça??? A mi m'ha agradat....... Ja fa temps que la musa no corria pels nostres blogs, però veig que ha tornat per quedar-se al teu!!!!!!

    Petonicos y a seguir así!!!!!

    ResponElimina
  2. Jeje doncs precisament pel que hi dic, perque una cosa és la idea i una altra el trobar-hi les paraules exactes... però que tampoc passa res jajaja ja ho diuen zapatero a tus zapatos xD

    Això mateix a veure si espabileu una mica que teniu els blocs un pèl descuidats ;P

    Xitus

    ResponElimina
  3. Ja veig que t'ha provat això de tancar per mones... estàs ple d'inspiració... Segueix així!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -