Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de març 03, 2008


We don't talk about love
we only want to get drunk
And we are not allowed to spend
As we are told that this is the end
A design for life


Corria l'any 1997. Eren temps en els que encara comprava cassets. Treien a la venda anualment un recopilatori de música que es deia VÉRTIGO (no sé si encara el treuen...) Bé, crec que és un dels últims cassets que vaig comprar. El d'aquell any era el 3er volum, recordo els anteriors haver-me'ls gravat d'algú... En aquells recopilatoris hi havien cançons de grups que ja coneixia, i d'altres que em resultaven ser una grata sorpresa. Els Manic Street Preachers en foren una d'elles. No n'havia sentit mai res ni sabia pas qui eren, llavors no hi havia internet (parlo per mi) ón poder informar-se'n. Però la cançó A Design For Life em va captivar. A partir de llavors, els vaig anar seguint la pista fins a dia d'avui. És un gran grup amb lletres política i socialment compromeses.
El que no treu que de vegades es flipin una mica fent versions com per exemple de la Umbrella de la Rhianna jajaja

Un altre dels meus himnes...

Manic Street Preachers - A Design For Life

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Home, i tant, els Manic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gran cançó.... llàstima que després, com a mínim segons la meva opinió, només van treure un parell de temets amb cara i ulls.... i t'ho diu una que es va passar mesos escoltant This Is My Truth Tell Me Yours com si fos el disc de la seva vida..........

    Petonicos i bon dia!!!!!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -