Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de gener 29, 2008

Com veieu he canviat la plantilla,
encara li falten més modificacions però poc a poc... Vaig estar buscant i quan vaig trobar aquesta dic "esta pa'mi" jajaja

Hi han uns quants detallets que encara aniré pul·lint poc a poc. Prometo no retocar-ho gaire més (almenys durant una temporadeta jajja), ja sabeu que no sé estar-me quiet jajaja

A cuidar-se me voy pa currar.

{ 4 comentaris }

  1. Això sí que és un canvi radical d'aspecte, no com jo, que agafo les plantilles estàndars que proposa el blogger, però què hi farem??? Jo no en sé tant... jajaja!!!

    ResponElimina
  2. Xiquet, ens passes la mà per la cara en això del disseny de blogs. Jo com la Ka, em limito a aplicar les plantilles que hi ha i, com a molt, hi canvio algun colorinyo...... Ves, és veritat que d'on no n'hi ha, no raja!!!!!

    Àpalins, petonicos!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Jejeje senkius! jajaja q va tot és mirant una micona si a pocatraça no em guanyarieu ni volguent ;P Ademés com q a mi m'agrada això d'ara retocar per aquí ara retocar per allà jeje
    Gràcies eh ;P Xitus

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -