Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de gener 18, 2008

Crec que en més d'una ocasió ja he parlat sobre la meva adoració al dormir.

En el que portem d'any, i ja part de finals de l'any passat, li estic agafant massa afició. Em refereixo a que potser no dormia tot el necessari, però aquestes darreres setmanes potser m'estic passant... Hi ha dies que en total potser he dormit 9 o 10 hores. Si bé fer-ho de dia no és el mateix que de nit, pocs dies són els que no em desperto unes quantes vegades per qualsevol tipus de soroll, que aquesta n'es una altra; Se m'ha alleugerit molt la son, abans recordo que quan sonava el despertador el sentia abans ma mare que no pas jo...

El fet és que tot i dormir força més, no em sento millor en absolut, diria que em costa tan o més engegar motors jajaja Suposo que no és bo ni dormir massa ni poc, per tant m'he marcat un "tope" de 8 hores al dia. No és qüestió de seguir desaprofitant el temps lliure d'aquesta manera, no en vaig pas sobrat.
A cuidar-se!

Nightwish - Sleeping Sun

{ 4 comentaris }

  1. Però.... I lu bé que s'està al llitet???? jajajaja...... És veritat, quan més gran ens fem, la son es fa més lleugera, és raro.... Deu hores no són tantes!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Crec que és un fet científicament provat que quan més dorms més són tens... bé almenys a mi em passa quan més hores dormo més em costa aixecar-me!

    En canvi avui que he dormit poquet 5 horetes o així, jaja m'he aixecat bé... ara que suposo que després de dinar m'agafarà la nyonya!jaja

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada molt això de fer nones, però reconec que dormir massa no em senta gaire bé, a la nit següent em costa moltíssim dormir i m'acabo posant nerviosa. En fi, a dormir el que es pugui!!! Bona nit, jaja!!!

    ResponElimina
  4. AAAAAAAAARGHHHH
    Quina ràbia q em feu!, Jo per poder dormir necessito un paranostre, pq no puc ni a la de tres. A més, hi ha dies que em desperto per no res, i després ja no puc aclucar l'ull.
    aprofita-ho això, Àlex!! No saps mai quan tindràs insomni.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -