Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de gener 22, 2008

Holaaaaaaaaaa! No tenia previst postejar però donat que tinc un petit momentet "allá vamos".
Des del bloc "Només Paraules" de la Marta (no et queixaràs de la propaganda eh xD), se m'ha fet al·lusió amb una frase que vés a saber d'on coi vaig sentir jajaja. Molt bé eh ja veig que sí tens paraula, i per tant mai podràs dedicar-te a la política com molt bé dius jajaja. Jo, original com ningú jajajja he decidit robar-te la idea i a partir d'ara a cada Post hi afegiré al final "la frase del dia" jajaja

No hi ha res com robar les idees dels altres, sobretot quan són bones ;P Espero que no em demanis drets d'autor, o sinó millor ja et posaràs en contacte amb el meu advocat jajaja

Bé, avui la frase del dia és "Ves que no et faci padrí" jajaja més que res pel pànic que m'ha causat jajaja Si és que "donde las dan las toman" jajjaja
Me'n vaig a fer algo de profit sigueu bons!

D'això se'n diu una bona versió... jajaja Sonar sona bé eh!

{ 5 comentaris }

  1. Ostres! Aquesta frase fora de context em fa (mal)pensar una mica... A algú se li ha activat el rellotge biològic??? Jajaja!!!

    ResponElimina
  2. no que va, jaja res de rellotge biologic... parlavem de si casaments de que si són un rotllo, de que si no se que... jaja i l'alex va dir home per un dia no es mort ningú... jaja i jo per toca la moral li vaig dir! ajaj a pos si per un dia no es mort ningú bes si aquest dia m'arriba a veure si et "putejare" i et fare padrí!

    jaja i es van acabar els riures

    Res més... de rellotge biologic ni parlar-ne! (sóc jove jo!) que parles per tu KA?jaja

    ResponElimina
  3. Miedoooooorrr!!! Què va!!! Abans, li trec les piles al rellotge i em compro un hàmster verd, jajaja!!!

    ResponElimina
  4. Ja us arribarà, ja, el tic-tac, tic-tac.... jajajajajajajaja

    Que consti que el meu és digital i no el sento pas, encara bo.....

    Per cert, tinc una frase del dia: No vull nois de 25 anys, que els he de convidar a les cerveses i no estic per anar convidant.... millor els de 40, que com a mínim et paguen el sopar....

    Penseu, penseu qui pot haver dit aquesta barbaritat..... (nainonainonaino.....)


    Petonets!!!!!

    ResponElimina
  5. Jajaja Noe no sé pas qui deu haver pogut ser o_O jajaja Home això més aviat dependria de si treballen o no veritat? :P O si són garrepes o no? De totes maneres a qui no li agrada que el convidin? jajaja

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -