Entrades Més Llegides

Uff

Publicat per: Àlex dimecres, d’abril 30, 2008

Doncs bé no va poder ser però vaja ja arribaran temps millors. Espero que almenys sí t'hagin arreglat el cotxe Ka ;P


Per cert, aquí va un vídeo en directe de la cançó amb la qual vaig conèixer ja fa uns anyets aquest grupàs que és o millor dit era (la veu de la nova vocalista no m'acaba de fer el pès) Nightwish. Us deixo la foto de la Tarja Turunen a veure a qui dirieu que s'assembla? Jo ñes que la veig clavada ;P

Nighwish - The Phantom Of The Opera

{ 8 comentaris }

  1. Doncs no!!! Fins dilluns, no em podran acabar d'arreglar els problemes, però passo de la Fiat, aniré a un altre lloc!!! Petons!!!

    ResponElimina
  2. Ei, xicotet.... treu-me de dubtes i digues-me a qui s'assembla aquesta noia...... que no em ve al cap!

    Petonicos!

    ResponElimina
  3. Havia escrit però es veu que no s'ha publicat... serà que aquestes hores no sé ni què apreto jajaja
    Deia que a mi em recorda molt a ta germana Ka, però per lo vist sóc l'únic jajaja serà que no s'hi assembla tant...
    A passar bon cap de setmana Xitus!

    ResponElimina
  4. Home... jo no l'hi veig... Ma germana s'assembla més a la Julia Stiles!!!

    ResponElimina
  5. Doncs jo sí que crec que s'hi assembla..... vaig mirar altres fotos i té un aire... EN aquesta precisament potser no tant, però en d'altres sí....

    Petonicos!

    ResponElimina
  6. És verídic!!! He buscat fotos al google i sí, n'hi ha unes que li donen un aire...

    ResponElimina
  7. jeje doncs sí mea culpa per no triar la foto adequada jajaja A cuidar-se ;P

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -