Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de maig 04, 2008

Bé seguirem amb les semblances però aquesta vegada amb les pròpies jajaja Que no sigui dit jaja





Aquests 3 són els personajillus amb els que m'han comparat alguna vegada jajaja
Jo no veig que m'assembli a cap dels tres però vaja... Ja posats podrieu fer el mateix i penjar les fotos dels famosos als que us assembleu ;P

Per cert, per qui no ho sàpiga són el Giovanni (mític ex-jugador del Barça jajajja), Billy Corgan (vocalista dels Smashing Pumpkins) i Tiziano Ferro. El que sí també són és bastant "cabezons" jajaja

Aquí en va una de les poques que m'agraden del Tiziano...

Tiziano Ferro - Xverso

{ 2 comentaris }

  1. Si Billy COrgan somrigués més de tant en tant i tingués cabell, crec que seria el candidat ideal a doble teu........ A mi em fa vergonya posar amb qui m'han comparat, perquè segons la meva opinió no m'hi assemblo però res de res.........

    Igual un dia t'ho dic en secret... jajajajajajajaja

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. Potser amb els dos últims hi tens un aire... A mi em van comparar un cop amb la Rocíito i em va fer mal...

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -