Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de maig 16, 2008

Seguim de videoclips... Alicia Keys... una de les veus més dolces del panorama musical.

Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again

Massa sovint la bellesa i la tristesa van agafadetes de la mà.
A passar bon cap de setmana! Petons.

{ 2 comentaris }

  1. Ei m'encanten les cançons, aquests dies has publicat molt al bloc no? jaja això si gairebé tot són vídeos. Ara reconec que per omplir dóna el pego...jaja

    Jo estic poc inspirada, potser també penjo videos!

    petonets (la setmana que bé, café?)

    ResponElimina
  2. M'encanta la cançó "No one" o algo així d'Alicia Keys. L'he sentida per la ràdio i senzillament, m'encanta. A més, la xiqueta té una veu molt wapa!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -