Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dijous, de maig 08, 2008

L'altre dia parlant amb una amiga no recordo ben bé de què i em va dir "si és que ja en tens de paciència" i jo "home no creguis, suposo que per a segons quines coses però en general no massa tampoc". Reflexionant una mica un se n'adona que de paciència potser sí en té bastanta però amb els demés. Pel que fa a mi en tinc molt molt poca, i acostumo a deixar córrer les coses massa d'hora només per no haver obtinguts resultats inmediats. Sóc d'aquells que si una cosa no surt bé a la primera ho deixo córrer i "a por otra cosa mariposa" jajaja Com per exemple ara, que seguiria escrivint però una mica per peresa i una mica també per impaciència doncs ja n'he tingut prou per avui jajaja Doncs res, tocarà intentar millorar-ho poc a poc, amb molta paciència jajajaja

Aquí va una frase una mica friki però que em va encantar quan la vaig llegir:
"El html entra poquito a poco sin darte cuenta, hasta que te enamora"

Amaral treuen nou treball el 27 de Maig, el primer single és Kamikaze, tot i això em ve molt més de gust posar una de les seves que més m'agrada...

Amaral - Cómo Hablar

{ 2 comentaris }

  1. Paciència.....buf... Això ens passa una mica a tots, no? Tenim paciència amb els altres, però no amb nosaltres mateixos....

    Per cert, quants records m'ha portat aquesta cançó. "Como decirte que me has ganado poquito a poco, tú que llegaste por casualidad....". M'encanta aquesta frase... Ui, me'n vaig que em poso tonta, jajajajajajajajajaja

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord, tot i que reconeixo que cada cop en tinc més: tant per mi com pels altres... fins que arribarà un dia que s'acabarà...

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -