Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dissabte, de novembre 01, 2008

Bon dia! Dia de Tots Sants. Dia de ressaca per excel·lència. No és ni el millor moment ni la millor hora per estar publicant una entrada, però aprofito aquest momentet abans "d'anar a fer nones". La valoració d'ahir nit crec que seria semblant a la que vaig fer per Sant Joan. Va estar molt guai però curt com sempre jeje. Volia deixar constància d'un detall graciós (a mi m'ho va semblar)... Quan comences a establir conversa amb gent nova, normalment sempre parles de lo típic treball, estudis, etc... Conversa de divendres matí:
 ...
Tienes cara de cansado (manda huevos! jaja 
)Si... es que... ayer no dormí demasiado...
Y eso? saliste?
No... es que tuve bastante trabajo...
Y eso?
Bueno... haciendo panellets...
Ah que eres panellero?!
Ejems... panadero jaja
...
Oh my god! jaja em va entrar la risa tonta durant una bona estona jaja Sembla mentida el que s'ha d'escoltar jaja Aquí va la meva petició d'ahir nit. Creient demanar Muse i el seu Hysteria. Després pensant que el que sonava era Live i el seu Freaks (nada que ver... un lapsus). I finalment, ja a casa, recordant que el que realment havia sonat era la gran Glorious (feia molt que no la escoltava!). Ja veieu en què inverteixo el meu potencial mental! jaja

Andreas Jhonson - Glorious

{ 3 comentaris }

  1. Hombre, panellero.... No està mal la definició..... I quan fas mones, ets monero??? Si és que a la gent se li'n va l'olla.....
    La meva nit ha estat també molt curta, i el dissabte se m'està fent massa llarg.... Tinc ganes de dormir i no em deixen.... Crec que me'n vaig al sofà a veure si perrejo i em sobo una mica....

    Mus veiem!

    ResponElimina
  2. Aqueta castanyada però, va estar bé pel fred que va fer. Recordo que fa un parell d'anys ens moríem tots de calor.
    D'aquí a un parell de moses ja estarem al 2009. Com passa el temps.

    ResponElimina
  3. Espero que hagi anat bé tota la "processó de la castanyada", XD XD Entre panellets i demés coses no pares...

    Quina gràcia això de panellero, no ho habia sentit dir mai. Bueno, al cole, a castellà preguntava: -Cómo se dice "fuster" en castellano? I la nena de torn que está despistada diu: -Fustero! -I es queda tan ampla. Sense comentaris, jijiji!!!

    No res, q enguany ens hem menjat les castanyetes amb una mica de frescot que ja va bé, però aquest finde és tètric a més no poder! I a sobre aquesta nit em tingut un sarau de pluja, trons, mini-tornados que ens han atabalat molt!

    Per cert, com va anar la fira de la Selva? Jo havia de pujar però no vaig tenir temps. En fi, l'any que vé.

    I lo de la teva memòria, en fi, no et preocupis, q jo ja fa anys que he de tirar d'agenda pero no oblidar les 10.000 coses que he de fer! A menjar cues de pansa, jaja!!!

    Salutacions noi! Bona setmana!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -