Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de novembre 16, 2008

Hi ha una data que se'm va passar totalment per alt! El passat dia 12 aquest bloc va fer 1 any!!! Ueeeeee!!! fiesta!!! fiesta!!! jaja  Són un total de 138 entrades, surten a una mitjana de poc més d'una entrada cada 3 dies. I això que ja fa un bon temps que les vaig publicant amb comptagotes. La veritat que aquest últim any m'ha passat més lent que d'altres, portava una dinàmica que em passaven volant i aquest, suposo que per haver estat més entretingut o no sé per quines santes raons però em sembla com si fes una eternitat de quan vaig començar aquest raconet que ha canviat tant d'aspecte des dels seus inicis. Espero que sigui el primer de molts!
Això... que senkiu a tots!

Volia posar alguna cançoneta especial per l'ocasió, encara que no se me n'ha acudit cap, tot i així crec que un gran clàssic com és aquest November Rain dels Guns'n'Roses és una molt bona opció...


9 minuts de pur sentiment.

{ 2 comentaris }

  1. Ei felicitats un any de vida del bloc! si es que amb la tonteria sembla que portem tota la vida publicant i llegint els blocs dels altres!

    Moltes felicitats, per la constància i per els teus escrits, consells, anades de la bola...etc

    una abraçada

    MARTA

    ResponElimina
  2. Felicitaaaaaats!!!!!!!! Ja fa un any? Juer com passa el temps.... La veritat és que no m'extranya que tinguis tantes entrades, ets el que més actualitza amb diferència. Bé, t'encoratjo a seguir endavant explicant-nos el que vulguis, que sempre és molt interessant.

    Petonicos!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -