Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de novembre 03, 2008

Ja fa molt de temps vaig comentar a algú de vosaltres, crec que a la Noe, que hi havien webs en les quals es publicaven enllaços per veure pel·lícules sense necessitat de descarregar-les, via online que es diu. Aquí en va l'enllaç de les dues que jo vaig visitant, tot i que googlejant una mica us serà fàcil trobar-ne moltes d'altres.




Per cert, els de Blogger s'han apuntat a la moda de les reds socials amb el nou widget que mostra els seguidors d'un bloc. Suposo que no volen perdre carro.

Sembla mentida, una noia amb aquest talent, de lo milloret que ha donat el panorama musical dels darrers anys, i que es perdi pels fàcils camins de les drogues i l'alcohol... Dic fàcils no perque ho siguin, sinó perque m'imagino que quan tens tot el que puguis mai desitjar i imaginar (materialment parlant...), el que realment deu ser difícil és no sucumbir als cants de sirena.

Amy Winehouse - Back To Black

Versió censurada a base de campanetes... què trist!

"Jamás entierres tu corazón en vida. Luego va a ser mucho mas difícil que alguien pueda desenterrarlo"

{ 3 comentaris }

  1. Sí, el Cinetube l'he utilitzat per a veure els 7 primers capítols de la 3a temporada d'Herois!! Els subtítols semblen fets per estudiants de secundària d'anglès, i hi ha molestos pop-ups quan hi entres. Però... és gratuït, i no cal descarregar-se'ls a l'ordinador! El tema pel·lis... Hi ha el que hi ha...

    ResponElimina
  2. Provaré les pàgines que dius.... per cert, jo ja t'he posat com a seguidor únic del meu blog.... jajajajajajajajajajaajajajaj És que soy muuu narcisista, egocéntrica i com vulguis i m'encanta tenir un fan.... Jo també sóc fan teva i així ho he posat, jeje

    ResponElimina
  3. back to black crec que és senzillament fantàstica!
    erola

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -