Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de febrer 22, 2008

Tinc això una miqueta orfe de posts. No per res, uns dies peresa i d'altres migranya, però dic d'avui no passa. de fet tampoc hi ha res per explicar. Sóc un aborrit, què voleu?

Aquests dies m'he dedicata a escoltar el recopilatori de noves versions de Dover... No tinc paraules... me suena a petardeo total jajaja Han reeditat vells temes amb el nou aire tecno-pop o com coi vulguin qualificar-lo... No hi ha dubte que s'han obert mercat amb aquest nou estil, es podria dir que han tornat a la palestra després d'alguns anyets una mica fluixos, mediàticament parlant, no pel que fa a repertori.
Molts els tracten de venuts, d'altres de traïcionar les pròpies arrels etc... a mi m'és ben bé igual, el que sí em fot és veure com han destrossat cançons que eren molt bones. A alguns us agradarà el nou aire electrònic que li han donat, a mi em sobra. Seguiré portant el "Devil Came To Me" original com a tò de trucada al mòbil :D

Com us sona a vosaltres?
Dover - Devil Came To Me 07

{ 4 comentaris }

  1. Mare meva! Aquesta cançó sonava quan jo feia rimer o segon d'ESO!!! Si érem joves abans!!! Quins records....Snif!

    ResponElimina
  2. Joder quina merda de versió que han fet d'ells mateixos..... La pela és la pela!!!!!!!

    ResponElimina
  3. l'estil de Dover no ha estat mai ben bé d'entre els meus preferits, però la veritat em quedo amb el primer dover del qual tinc un CD... que no amb aquesta "merda" de remake!

    ResponElimina
  4. Aquest grup no m'acaba de convèncer: ni abans, ni ara. Per cert, aquest estil barrejat, em sona al tipus de música que fa últimament la Madonna!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -