Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de març 10, 2008

España se hunde!!!! Chikilikuate a Eurovisión... Zapatero vuelve a ganar las elecciones... como dijo el gran profeta Aznar "España es apenas ya nada"xD

Conyes apart, m'encanta! M'encanta que els peperus hagin tornat a perdre les eleccions. M'encanta veure com segueixen tenint tan mal perdre. M'encanta que Catalunya hagi estat aquesta vegada fins i tot més decisiva que les eleccions del 2004 que ja és dir. M'encanta veure la cara i el somriure forçadíssim d'Acebes i Rajoy fent discursos a una multitud celebrant una derrota altra vegada. M'encanta el vot útil (com si els demés no ho fossin, però ja ens entenem jeje) per parar els peus a un PP tan extremat. Em podria passar hores dient m'encanta...

Perque no és el mateix aprovar un Estatut retallat, que presentar-hi un recurs al constitucional. Perque no és el mateix permetre les bodes homosexuals que anar de bracet amb la Conferència Episcopal. Perque no és el mateix intentar solucionar el problema del terrorisme que voler-ne treure rèdit electoral. Perque no és el mateix retornar els papers de Salamanca (tot i que costi el seu temps) que intentar impedir-ho de totes les maneres possibles. Perque no és el mateix retirar les tropes d'Irak que enviar-les-hi. Perque no és el mateix...

Estic content :D Em sap greu per les forces minoritàries, que s'han vist afectades en major o menor mesura... Ara, que per impedir tornar al poder a aquest PP el que faci falta. Això sí, potser que ens ho fem mirar una mica, perque si ens fixem en la resta de l'estat hi han dues clares i antagòniques ideologies, maneres de fer i pensar, culpa en gran part (és el meu parer) d'una dreta extremista capaç del que sigui, criminalitzant tot pensament que no sigui el seu. De moment es quedaran amb les ganes 4 anys més. Per aquestes i moltes d'altres raons, a mi per molt que em diguin no tots són iguals.

ZP no m'agrada però al costat de Rajoy em sap a glòria.

Llàstima de la derrota del Barça...

Per seguir demostrant que els meus gustos musicals són molt variats, una gran cançó.

Amy Winehouse - Rehab

{ 3 comentaris }

  1. Xicotet, es pot dir més alt però no més clar.... Totalment d'acord amb tu...... Ens encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Bon dia i bona setmana!!!!!!

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. jaja sip podem estar tranquils una temporadeta més! 4 anyets

    M'encanta, jaja i la canço també!

    petonets

    ResponElimina
  3. I tan que sí! Joder, quin escrit tan ben escrit!! Jo tb vaig fer servir el vot útil, i ara puc respirar més tranquil... Jo vaig ajudar al país (no al diari...) a no ser absorbit per la tirania de la dreta espanyola -diguem-li PP-

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -