Entrades Més Llegides

MN

Publicat per: Àlex dijous, de març 06, 2008

Jo sempre presumint que mai m'havien parat els mossos, doncs ja no ho podré fer més... Ahir es veu que hi havia un radar d'aquests de "quita y pon" en untram en el qual no es podia circular a més de 70 km/h, i jo (segons em van dir) anava a 91 km/h... Total, multa al canto, la mínima però multa al cap i a la fi... Molta gràcia no fa, i menys quan circulava a la mateixa velocitat del cotxe que portava al davant, que per guapo no el van parar... Però vaja al cap i a la fi no deixa de ser culpa meva per no fixar-me en la senyal, encara que certes multes només semblen tenir un afany recaptatori...

Otra cosa, aviat tornaré a canviar el coloret del bloc, jajaja n'estic una mica cansat d'aquest blau cel, el trobo cursi, ja veurem què hi farem.

Ara una recomancació de les meves jajaja :P No sé si a algú us agrada la Mónica Naranjo, a mi fins fa no gaire ni fu ni fa. Aviat treu nou disc, el primer senzill anomenat Europa ja es pot escoltar a la seva web. Tracta sobre la decadència dels Grans Imperis i de les seves històries d'amor. No té massa a veure amb el que havia fet en els darrers treballs, del que per cert, pel que es pot llegir a la seva web, en renega bastant. Per no parlar de la nova imatge, crec que m'he enamorat! jajaja xD Encara que potser no és un tema que entri fàcil, estic segur que com diuen pegará fuerte. Està treballat amb molta cura fins al més petit detall.
Europa
Yo era la rosa dorada del sol,
lluvia de vino, burbuja de amor
y mi palacio fue la juventud,
cuando cantaba yo, soñabas tú.
Tuve la gloria , tuve tu devoción
y me sentí querida,
mimada por la vida,
ciega de delirante ilusión.
Aria de amor,
mientras aplauden tras el telón.
En el ocaso muere el viejo dios.
Aria de amor,
una quimera, una canción,
que la victoria es grande
y Europa es grande, ay,
grande el destino es hoy.
Yo era la diva de aquella nación,
grandes teatros llenaba mi voz,
y mi palacio tan hermoso ayer
de soledad y mármol fue después.
La decadencia , la solución final.
Entre las mil banderas, cruces y calaveras.
símbolos de quimeras, te perdí.
Aria de amor,
mientras aplauden tras el telón
en el ocaso mueres, vieja Europa;
sola,ay,loca y hundida.
Aber warum ists so dunkel hier?
Warum diese dunkel hiet?
Io sono disperata Je suis saoule;
je suis saoule d'amour...
Oigo las bombas, águilas de terror
y sueño en la basura
que vuelve tu figura
y me refugio en el alcohol.
Aria de amor,
una quimera, una canción;
que le derrota es grande
y Europa grande, ay,
y grandes al fin tu y yo.

Per al videoclip tocarà esperar una mica encara. Petons!

{ 7 comentaris }

  1. Haguessis dit que em coneixies i segur que et retiren la multa, jajajajajajajajajajajajajajaja.....

    Això de la velocitat és molt relatiu.... si no van parar al de davant segurament és perquè el radar va detectar que anava a 90 i no a 91. Ja saps que hi ha un interval d'uns vint quilòmetres de més, i només que et passis un quilòmetre, patapam, foto al canto....

    Ah, i no estic gens d'acord amb això de l'afany recaptatori.... ;P

    Au, que ja veus com he canviat......

    Per cert, simple curiositat: on va ser???????

    ResponElimina
  2. Ah, i que consti que jo també tinc una multa per velocitat i que em vaig cagar en la mare que els va parir 10.000 vegades, però amb ella han aconseguit que entri a TGN a la velocitat correcta i no a 110 com anava aquell dia.......

    Petonicos!

    ResponElimina
  3. Jejeje no creguis que ja se'm va passar pel cap ja jajajajaja

    Va ser a la N-340 direcció Tarragona, davant del Vendrell, poc abans d'arribar a la rotonda que dóna accés a l'autopista.

    Xitus

    ResponElimina
  4. Jaja, mira-t'ho per la part positiva ara et fa ràbia, però potser d'aqui un temps seras tu el que faras rabia i faràs cagar en tot amb algú!

    jaaj hi has pensat?

    ResponElimina
  5. pel que veig tothom s´ho mira pel costat positiu.Jo no tinc aquesta sort,i només li veig un"afany recaptatori",mira que em fa rabia i poca gracia que em multin.Ja sabeu,tots som amics de l´astrogirl i així potser ens treuen la multa.O potser ens faran pagar mes,je,je.

    ResponElimina
  6. ei, un dubte com és que jo no surto a la llista de blocs actualitzats si el vaig actualitzar ahir?

    Això és discriminació...jaja

    ResponElimina
  7. Jejeje Marta no em renyis que no és per mi que no hi surts, el ditxós gadget aquest que no funciona massa bé suposo... l'acabaré treient xD

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -