Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, d’abril 23, 2008

Abans que res, felicitar a tots els jordis. En especial al capullo que sempre que em veu pel messenger em diu coses tan boniques com "farsant", "bergant" etc... jaajjaja ell ja sap qui és jajaja

Moltes felicitats tio ;)

Aquest és un dels pocs sants que sé quan cauen, juntament amb sant esteve i sant joan i para de contar... per no saber no sé ni quan és el meu jajaja

A molts us tocarà treballar durant tot el dia i poca diada podreu aprofitar, jo en canvi (per fer-vos dentetes jajaja:P) sí que en podré gaudir, tot i que a costa de dormir una mica menys. Però em fa gràcia, és una festa nostra, i és de les poques que considero que no s'ha desnaturalitzat, encara que l'ombra del consumisme és llarga...

I a més, quan és amb molt bona companyia doncs encara fa més gràcia :)

No res que passeu molt bon dia, i espero que a tots us caigui o una rosa o un llibre, o les dues coses :P que a mi lo de la rosa és molt romàntic i bonic però quan és sola em sembla una mica "cutre" ja em perdonareu jajaja No costa res estirar-se una mica i acompanyar-la d'un bon llibre :P

I per rematar el dia, Barça... Ja tremolo ara!

Seal - Kiss From A Rose

{ 4 comentaris }

  1. CREC QUE CONEC AQUEST INDIVIDU!!!!!
    GRACIÉS TIU!!!!!
    SI QUE VAM PATIR,SI.AH,EL BLOG CADA COP ESTA MÉS GUAPO,UNA FOTO MOLT CURRADA.

    ResponElimina
  2. A mi sempre m'ha agradat Sant Jordi, tot i que al cole, no es va celebrar... Llàstima!!! I el meu cotxe em va obsequiar amb una vaga de funcionament, jeje!!! A part d'això, mola!!! Per cert, gràcies per explicar-me lo del "Pototxop".

    ResponElimina
  3. Buf, Intentar superar el teu blog ara ja és impossible (per mi, clar). Està molt currat.
    Sobre ST. Jordi? No comments.

    ResponElimina
  4. No el vaig viure amb gaire intensitat. De fet, només vaig tenir temps d'anar a comprar el llibre a migdia, de manera que no vaig gaudir de l'ambient com sempre havia fet fins ara.... Amb tot, no em puc queixar, vaig acabar el dia amb els amics i bebent licor de kiwi sense alcohol a la salut del nostre Gio particular, jejeje.

    Petonicos!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -