Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, d’abril 15, 2008

La papiroflèxia és l'art de doblegar paper creant formes més o menys originals...
Peter Callesen és capaç de crear aquestes meravelles amb tan sols un foli din A4.
No crec que això sigui exactament papiroflèxia, ja que s'utilitza pega i cúter. Potser n'és una variant...

Sense dubte, el que aquest bon home sí té és grans dosis de paciència! xD Deixant de banda l'enorme talent!
Podeu donar-li una cop d'ull a la seva web, té moltíssims més models, en molts altres formats.
"El arte imita a la naturaleza lo mejor que puede"

{ 2 comentaris }

  1. Ehhhh!!! Saps que no fa pas gaire em va arribar un mail amb un power amb aquestes imatges?? Em vaig quedar flipada.... Llàstima que al final el vaig esborrar... Quina casualitat, jeje

    Àpalins, guapi, cuida't i segueix actualitzant el bloc, que tu fas la feina que no fem altres.... jijijii

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. Puff, molt maco, però jo penso si mai he sabut fer el típic vaixell de paper i ja em feia un lio intentant-ho...jaja imagina't aquestes coses!

    La papirofléxia no és lo meu!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -