Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, d’abril 29, 2008

Que per espelmes no sigui! jajaaja
Teníem això una mica abandonat, han estat uns dies una mica cansadets. I aquesta setmana tres quarts del mateix. No m'agraden les festes entre setmana! M'ho trastoquen tot. Encara no sé ni si podré veure el partit o tocarà escoltar-lo per la ràdio com tants d'altres.

Per cert, moltes vegades quan intentem entrar a la configuració del nostre bloc per http://blogger.com/home no ens deixa (almenys a mi em passa). Doncs bé hi ha una alternativa, http://draft.blogger.com/home.
Blogger In Draft és la versió ón és proben les noves i futures funcionalitats de Blogger. Una d'elles és la de programar futures entrades. És a dir, que podrem triar dia i hora en que la entrada serà publicada. Només caldrà fer això, modificar-ne el dia i la hora. Per exemple aquesta entrada es publicarà just a les 8 i 20, hora en la que estic repartint jajajaja

Res més a cuidar-vos.
La d'avui pot ser una gran nit :D

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Sí, sí... serà una gran nit si aconsegueixo que el meu cotxe sigui arreglat avui i me'l donin abans del pont... si no me moro!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -