Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de març 25, 2009

Portem un llarg temps que tots plegats publiquem entrades amb comptagotes. Són moltes i diverses les excuses que podem fer servir. Us en sona alguna d'aquestes?

-No tinc temps. La més recurrent i utilitzada. En molts casos certa, però en d'altres utilitzada com recurso fácil per dir "no me toques los huevos con lo del puto blog" xD

-No se m'acud de què parlar. Aquesta crec que és de les més sinceres que hi pugui haver, tot i així penso que sempre hi ha alguna cosa de la que podem parlar, només cal esprémer una micona el cervell ;P

-Em fa peresa. Una altra de sincera 100%, tot i que una mica jeta ja em perdonareu ;P

Segurament en trobaríem moltíssimes més, això de les excuses és un art, hi ha qui el domina a la perfecció i d'altres que no sabem sortir-nos-en amb gaire èxit.

Només espero que no sigui cosa del Feisbuc. Per cert, si a algú li interesa donar-se'n de baixa totalment i no sap com fer-ho aquí va l'enllaç. Sempre va bé saber-ho! En la mateixa pàgina expliquen que si vols eliminar el teu compte per motiu dels canvis que van fer en les condicions del servei, que sàpigues que ja ho han arreglat. I que tu ets el propietari de la informació facilitada i controles què passa amb ella. No trobeu que davant del tu hi falta un només? Jo segueixo sense fiar-me'n massa, ni massa poc ;P

Així doncs, quina excusa és la vostra? ;P

Fins aquí la estirada d'orelles del dia jeje  Demà més i millor!

Leona Lewis - Better In Time

{ 3 comentaris }

  1. Múltiples i variades:
    No tinc temps, em fa peresa, no sé de què parlar, estic cansada del blog... etc.

    Pel que fa al tema de les excuses, la que més m'agrada i que m'han dit molt sovint es, no puedo, no me apetece, però sense anar acompanyat després per una explicació a aquest no puedo ni al no me apetece. Sempre hi ha un perquè per no poder o per què una cosa no et ve de gust fer-la. És igual, me les crec i punto....

    ResponElimina
  2. Tens raó donar excuses en aquesta vida és tot un art... jaja però encara que soni trist a vegades va bé posar-se una excusa per no fer les coses i descansar una mica tan a nivell físic com mental:perquè si a vegades tot fa peresa, i estem cansants, i no ens ve de gust, i ens fa mandra, i no ens dona la gana...

    Les excuses són útils sobretot per autoconvencer-se a un mateix i que consti que no és una excusa!

    que consti que després de la estirada d'orelles virtual jo he actualitzat el bloc, perquè no diguis que no et fem cas!

    ResponElimina
  3. Crec que el facebook hi pot tenir molt a veure.

    Records,

    erola

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -