Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dissabte, de juny 07, 2008

Ben sovint un pensa per què coi tinc un bloc? per què perdre-hi el temps? Algú et llegeix? (Aquesta ja sé que sí :P almenys els comentaris ho van confirmant ;P) I altres preguntes com per què explicar a coneguts i potser no tant coneguts històries, txorrades, paranoies etc...? Doncs ben bé tampoc en sé la resposta... suposo que un 20% de poca feina, un 40% d'exhibicionisme i l'altre 40% repartit entre d'altres motivacions que un ni es para a pensar (recordeu sóc de ciències! jaja)

A que viene tanto lio a estas horas... que hauria d'estar sobant?! Mira per fer una entrada que no només fós vídeo i apa, i també per dedicar-la a algú que ja sap qui és jaja (abstenerse curiosos jaja )

Bé a lo que anava, diuen que has d'anar amb molt de compte amb el que escrius ja que mai saps qui ho pot arribar a llegir. Cert, encara que com sempre hi ha un però, si en fessim cas algú tindriem bloc?! Ademés què importa el que pensi la resta? M'estic enrollant com una persiana i desviant del que volia dir! jaja
Que això, fa gràcia quan un sap que el llegeix algú que no pensava o ni en tenia pista alguna :)

Només volia dir gràcies als que em seguiu la pista :)

Dido - Thank You

{ 5 comentaris }

  1. Estic totalment d'acord amb tu en els percentatges, i també en això que dius, que no et deixes mai de sorprendre quan saps qui et llegeix..... o com a mínim ho intueixes. A tu és impossible no seguir-te la pista. Tens un blog molt xulo, escrius coses interessants i recomanes bona música. A més, pensa que els que no et veiem sovint, tenim l'oportunitat de saber de tu a través del blog.... O sigui que endavant les hatxes!!!!! jajajajajajajajajaj I no siguis dolent i posa noms i cognoms perquè tothom sàpiga de qui parles.... ÉS BROMA!!!! No sóc ningú per demanar-te això, perquè com bé saps, a no ser que sigui alguna cosa molt trivial, gairebé mai poso noms d'aquells a qui em dirigeixo.... Tot i que si mai llegeixen el que escric, evidentment s'hi sentiran identificats... Ains, vaya rollo te he metio!!!!

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó, i pot ser si que els percentatges són certos, de fet, prefereixo no qüestionar-me perquè faig el que faig i escric al bloc...jaja sinó pot ser ja no tindria la finalitat que té!

    Llegir el bloc d'una persona crec que és una bona manera de conèixer millor aspectes que a simple vista mai descobririem...

    Llegir i comentar el teu bloc... un plaer!

    gràcies pels teus comentaris al meu!

    ResponElimina
  3. A mi, personalment, m'agrada escriure de tant en tant a la blog, llegir la dels altres i fer comentaris. Així, com que tots estem enfeinats i no ens veiem gaire, no perdem el fil de l'actualitat, jeje (semblo del telenotícies) i el més important: seguim en contacte!!!

    Au revoir!!!

    ResponElimina
  4. Quan vaig començar a escriure el meu blog, no sabia si fer-ho per falta d'audiència. Més tard em vaig fixar que només pel fet de reflexionar quan escric alguna cosa ja valia la pena fer-lo.
    Fet i fet, jo estic escrivint doa llibres que sé que mai ningú els llegirà. Només els faig per les experiències que m'aporten. I amb això ja estic content.

    ResponElimina
  5. Gràcies a tu Àlex! Quin detallassu, no sé què dir... això, gràcies i un petó.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -