Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dijous, de juny 26, 2008

Sí senyors, hem sobreviscut a Sant Joan! jaja Ahir dia de descans per recuperar una mica de forces, sembla mentida com es poden arribar a fer de llargs 4 dies jaja Em vaig passar un ratet per la festa i sí, va estar guai! Curtet però guai :) Ja passareu fotitus! Jo tinc algun vídeo que no té desperdici jaja

Doncs res aquí seguirem intentant escriure alguna coseta, com per exemple la de que com Persona, jo també tinc una espina clavada amb el tema guitarra. Jo la meva la tinc ben arraconada pobreta, així almenys m'oblido de que sóc absolutament incapaç de posar-m'hi seriosament. No sé si per força de voluntat, crec que més aviat pel que vaig parlar en alguna entrada anterior, falta de paciència! I sempre acabo dient... algun dia... jaja Però ens anem fent grans i aquest dia no arriba (coses de propòsits... amb el tabac passa igual!) Sembla mentida que per segons què som capaços de fer grans sacrificis, i en canvi per coses que ens agradaria fer i saber no hi ha manera... Res, en fi, que algun dia... jaja
Natasha Bedingfield - Angel

Avui estem tendres, ves què hi farem! jaja

{ 2 comentaris }

  1. Les meves foticus les tinc a l'space, espero que no tinguis problemes per entrar. És que està superrestringit, però en principi, els amics d'spaces poden entrar..... Les que no he penjat són les del culómetre.... Em va semblar una mica... MASCLISTA!!!! jajajajaja Tot i que jo ja tinc el guanyador clar.... jajajajajajaja. Ah, també tinc un vídeo interessant...

    Lo de deixar coses que ens agraden per impossible és una característica inherent de l'espècie humana.... Valtrus la música, jo la literatura, la carrera, tothom té la seva creu!!!! Som la reòstia consagrada!

    Petonicos!!!!!

    ResponElimina
  2. Jajajaja Podries fer un collage amb les fotos dels culs i ja seria una mica més artística la cosa jaja Ah i has de dir el guanyador no ens pots deixar amb les ganes! jaja Apa bon dia jo a fer nonetes :D

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -