Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de gener 12, 2009

Una melodía suena en mi interior. No es la primera ni va a ser la última. Pero hoy, esta noche, ha sido imposible dejar de tararearla interiormente. No es la mejor que has escuchado, ni siquiera crees que pudiera estar entre tus favoritas, pero es muy pegadiza, y a ti te cuesta poco engancharte a cualquier ritmo. No menciones canciones que en su dia tarareaste no vaya a ser que pierdas el poco criterio musical del que puedas presumir jaja

En definitiva, esta noche tu compañera de trabajo ha sido Broken Strings. A ver si para mañana te buscas una menos pastelaca, últimamente tus niveles de cursilería están llegando a extremos que ni imaginabas, aunque estés encantado con ello.

James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings

Post en castellà, no me preguntes porqué? jaja  És tal com m'ha sortit, així de pas el trec una mica del calaix de la tauleta de nit perque el tinc molt oxidat.

PD/ Per fi una setmana normal, com Déu mana! jaja

{ 3 comentaris }

  1. Jeje....hola Àlex!!!

    No t'ho creuràs però jo aquesta canço no l'havia sentit mai jeje...Tot i així, a mi m'agrada jaja!!!

    Per cert...que no em sap gens de greu que m'agreguis...al contrari :p...jo ja ho he fet!!!

    Petons i fins aviat!!

    ResponElimina
  2. A mi, una cançó que se m'enganxa (involuntàriament perquè no m'emociona...) és la nova de Nena Daconte: Tenía tanto que darteeeeeeeee (bufff, com s'apega!!!!)

    Ka

    ResponElimina
  3. Actualitza Àlex que ja tocaaaaaa...

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -