Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de juny 27, 2008

Doncs sí, només portem uns dies d'estiu i ja n'estic bastant fartet... no suporto la calor. Direu bona feina, doncs sí! jaja Crec que precisament per això no la suporto. No m'agrada anar tot el dia enganxifós, passar per la dutxa i a la mitja hora estar igual... Si m'haguéssin deixat triar hauria escollit néixer en algún país del nord, Suècia m'estaria perfecte (i no ho dic per les sueques malpensats! jaja )  I en una família de banquers ja posats... jaja

Canvi de tema... Tinc un problema força greu. I és que per si algú no ho sap, ahir España (VIVA ESPAÑA COÑO! jaja ) es va classificar per la final de la Eurocopa. I aquestes darreres 2 setmanes he experimentat sentiments contraposats.

Per una banda vull que perdin fins i tot als entrenaments jaja , tot el que rodeja la selecció sempre m'ha fet fàstic. I la selecció també, sobretot perque sempre acostumava a estar formada per jugadors fastigosets per dir-ho suaument jaja

Ademés, representa la repressió, i l'espanyolisme més ranci...

Però enguany, apart de que crec que no hi ha cap jugador que em caigui malament, estan fent una molt bona Eurocopa. Per mèrits potser es mereixen guanyar-la. Són nanus joves amb empenta i ganes. I a sobre fan bon futbol.

En definitiva que com en altres situacions el cap diu una cosa i el cor una altra, i a l'inrevés jaja  O sigui que ja no sé si vull que guanyin o perdin... És molt greu suposo!?! Crec que necessito tractament ja mateix! jaja Tot i que avui escoltant el partit per la Cadena SER han col·laborat bastant a que torni a tenir ganes de que perdin. El catalanisme és tan ranci com l'espanyolisme? O és que des d'aquí només veiem els mals de fora? Jo ho sento molt però tanta bandera espanyola, toros, etc... em causen una profunda al·lèrgia.

Mira tu, per si de cas que perdin la final, que tampoc crec que plori massa! jaja

Tornant a lo de la calor... una balada? d'allò més suggeridora jaja

Mürfila - Caliente


Encara que no em cregueu m'encanta el videoclip pel misinu que hi surt. Quina preciositat.  La Mar Orfilia? també també jaja

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Els sentiments contradictoris són normals...... La veritat és que no m'he mirat cap partit d'aquesta Eurocopa i per tant no sé si han jugat bé o no. Amb tot, ves, perquè guanyi la final Alemanya, doncs que la guanyi la Roja, que a mi els alemanys ni em van ni em venen..... jejejejejeje

    Per cert, et robo la cançó..... jajajajajajajajajaaj

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -