Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de juny 10, 2008

Odio que les bones persones sempre hàgin d'acabar donant la cara pels més caradures, valgui la redundància. Odio que qui menys té pagui els plats trencats de qui no sap administrar els seus béns. Odio haver-me de posar de males quan l'únic que exigeixes és allò que previament ja has suat. Hi ha situacions molt incòmodes que mai m'han agradat, i quan a impagaments es refereix, odio haver de demanar allò que et pertoca.

Crec que ja quan vaig començar amb l'Space vaig dedicar-ne una entrada, i no entraré en detalls, no em sembla de bon grat. Però només vull deixar constància de la molta cara que hi ha per aquest món. I del que em rebenta haver de tractar amb segons quin personal. I de que al final un acaba sentint-se el dolent de la pel·lícula sense motiu, però ja sabem que les sensacions un no les controla.

La música amansa les feres i ara em vé de gust una mica de Linkin:D

Linkin Park - Faint

Ara més calmadet jaja, veus que fàcil! jojo

{ 4 comentaris }

  1. Quanta raó tens... Hi ha vegades que no t'atreveixes ni a demanar el que és teu, per vergonya o impotència... Així estem, noi!!!
    Petons!!!

    ResponElimina
  2. Em penso que sé a que et refereixes,jeje.
    No s´hi pot fer gaire cosa,pero reconec que quan et passen aquestes coses,arribes a pensar de fer bestieses....
    Res,paciencia.Per cert,quin blog més guapo t´estas fent!!!

    ResponElimina
  3. Espero que no et refereixis a la mateixa persona que quan ho vas comentar a l'space, perquè llavors, la barra és ja impressionant, després de tant de temps... La gent té molta cara, i al final acabes per entendre que no pot ser bona persona.....

    Petonicos!

    I demana el que és teu!

    ResponElimina
  4. Aisss gràcies Jordi!
    Res Noe, si arreglat està però al final o acabes posant-te molt "ferruco" o és que et prenen el pèl.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -