Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, d’agost 13, 2014

Més de tres anys després de la darrera entrada em decideixo, de nou, a reobrir aquest racó tan especial. El fet que la bona amiga Mabel s'hagi animat en una nova aventura blocaire anomenada Aventures i Desventures dels 30 ha ajudat força a que m'entri el cuquet.

I quan dic especial ho dic de debò, amb totes les lletres. Ja que gràcies a ell vaig conèixer la persona més important de la meva vida, la que avui és la meva muller/dona. Imagineu-vos si han canviat les coses des de la darrera entrada, ara sóc un un home absolutament feliç i casat. Així que donar una menció especial a aquesta persona que fa tan únics tots i cadascun dels dies viscuts i que tenim per endavant. GRÀCIES AMOR!

I torno per aquí amb un rentat de cara important,  i amb moltíssimes ganes d'explicar i parlar de mil coses. Després, a l'hora de la veritat, quan em trobo just davant del teclat s'esvaeixen totes aquelles idees que durant el dia se m'havien vingut al cap. Tot i així prometo esforçar-m'hi al màxim per anar escrivint de tant en tant alguna coseta.

Per avui ja n'hi ha hagut prou. I com que això és com casa meva, aquí va la cançoneta que mai pot faltar.

Edwart Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

{ 3 comentaris }

  1. Fantàstic saps que tens en mi una gran seguidora! Me'n alegro molt d'haver-te animat a tornar al món blocaire...i més amb aquest post tan bonic! Felicitats per tot! Sobretot per la nova situació vital!un petonet enorme.

    ResponElimina
  2. Ostres carinyu, després de llegir aquest post em falten les paraules... Les gràcies te les dono jo a tu, per ser la persona més meravellosa de la meva vida! És il·lusionant aquesta nova etapa que hem encetat fa poques setmanes! I això de reprendre el blog, ja saps que m'encanta! (h) Tu ho has dit, és un racó ben especial per naltros. T'estimo!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Per cert, aquesta cançó... em sembla que hem quedat una mica "Vuelinguitzats" últimament jajaja! =))

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -