Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, d’agost 17, 2014

Ja ens trobem a la segona quinzena d'agost, el que significa que ja va quedant menys d'estiu i conseqüentment tot anirà tornant a la normalitat del dia a dia.

I perquè em refereixo a la normalitat del dia a dia? Que no n'és de normal l'agost?
Doncs no. Millor dit, ROTUNDAMENT NO!

Hi ha moltes coses que no m'agraden d'aquest país en què vivim, una d'elles és precisament que a l'estiu, i més concretament a l'agost, sembla que tot s'hagi d'aturar, com si el món no seguís girant...

M'explico; ni se us acudeixi intentar fer qualsevol gestió (del tipus que sigui) mínimament important durant aquest període perquè tot intent serà en va, sobretot si tenen a veure amb l'Administració. Si us arriben a atendre ja us podreu donar per més que satisfets.

I no estic en contra de les vacances a l'estiu ni molt menys, és més, estic absolutament convençut que en un país amb el nostre clima, l'estiu és el període ideal per realitzar-les. El que sí penso és que s'han de saber racionar les coses sense que certs serveis puguin veure's afectats.

Per exemple, no em sembla massa normal que al mes d'agost a la DGT no li doni la gana que la gent es pugui examinar, quan de cara als estudiants, per exemple, pot ser la millor època.

Però en fi, vivim en un país que no és massa normal. Així que esperarem religiosament a que arribi el setembre. Mentrestant, podem entretenir-nos amb les coses bones o no tan bones que té l'estiu, com per exemple la cançó de l'estiu.
Calvin Harris - Summer

{ 2 comentaris }

  1. Quina gran veritat el mes d'agost és un nul,no només per l'administració sinó per varies gestions en general...xo es k no tindria cap gràc ia si no!bon post a l'espera del proper!

    ResponElimina
  2. Què pot dir una anti-estiu com jo sobre les teves reflexions? Només donar-te la raó!!! Genial el link de l'Administració! :-)

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -