Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de novembre 14, 2007

Bones!!! jaja
En aquest segon post explico com afegir àudio als nostres posts, valgui la redundància.
Ja vaig dir que era molt semblant a fer-ho amb el vídeo, en aquest cas jo us recomano Radio.Blog.Club, més que res perque no és imprescindible registrar-se... en moltes d'altres si, tot i que registrar-se és un momentet també.

Bé, doncs farem el mateix que amb el vídeo, anem a la pàgina de Radio.Blog.Club i busquem la cançó que ens interessi, una vegada trobada cliquem sobre el botó play  del costat per a que ens mostri el codi a copiar. Aquest apareixerà a la part dreta de la pantalla. Doncs ara ja només cal copiar-lo, anar al post, posar-se a Edición de HTML i enganxar. Ja tenim la cançoneta al nostre post!

Només 2 apunts! Hi han bastantes cançons que no sé perquè no les carrega, o surt error. I l'altre, si us registreu també podeu crear una llista de reproducció i afegir-la al vostre bloc. Per avui això és tot ;P Bon Dia!

{ 3 comentaris }

  1. Ets increible ets una font de sabiduria, jaja lo teu són les noves tecnologies jo crec que t'hi podries dedicar!

    una abraçada

    MARTA

    ResponElimina
  2. Ei!!! jo vull tenir un reproductor de musica com el teu la meu bloc. Explican's el secret al mes "palurdos" de la blogosfera alforgenca.

    ResponElimina
  3. Al final, Àlex, t'haurem de pagar per les classes.... Fa un cubatilla a canvi? jejejejejee

    Petonets!!!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -