Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de novembre 21, 2007

Practicant un dels meus "ciberesports" preferits... "youtubejar" jajaja he topat amb el muntatge d'un vídeo del Senyor Dels Anells amb el tema "Lux Aeterna" de la banda sonora de Réquiem Por Un Sueño. Senzillament és genial. Tan la película com la banda sonora. La vaig veure farà 2 o 3 anys i és recomanable 100%. És crua i alhora sensible, i no és per xafar el final a ningú però només veient com evoluciona la película s'olora com pot acabar tot. Se'ns mostra com els somnis de vegades es poden transformar en autèntics malsons. Si la veieu prepareu-vos els clínex perque us faran falta! jajaja

{ 3 comentaris }

  1. I pensar que quan vaig comentar que l'havia vista i que m'havia agradat molt tothom em va titllar de friky gore... :-)
    Realment, una pel·lícula impactant i recomanable!

    ResponElimina
  2. Enorme! Del millor que s'ha fet els últims anys! La pel·lícula es va tornant tant angoixant a mida que avança que, quan vaig anar al cine a veure-la, una noia no va suportar el final i la van haver de treure de la sala. També és molt recomanable "pi" del mateix director.

    ResponElimina
  3. Seguint les vostres recomanacios, me l'he baixat i ahir mateix la vaig mirar. És molt dura, força angoixant, com diu perSona, però es pot suportar si la sensibilitat de cadascú no es fereix amb facilitat. Molt bona.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -