Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de novembre 19, 2007

Pressentiment: Impressió o convicció que ha d'ocórrer quelcom, especialment desagradable o calamitós.

Hi ha molts tipus de pressentiments, bé, faré referència als sentimentals, que acostumen a estar basats en certes proves o detalls, i modèstia apart ( jajaja mola escriure com un pedant! xD), acostumo a encertar-la :P Jo m'acostumo a basar sempre en les impressions; Ja em poden dir tot el contrari que si tinc la impressió que una cosa és (diguem-li) X (jajaja per no entrar en detalls massa personals :P), doncs ja em poden jurar i perjurar que és Y (es nota que sóc de ciències eh jajaja) que "sigo en las mias", i el temps sempre acaba donant la raó. Això si sempre en el terreny propi, en l'aliè he de reconèixer que no en clavo ni una! jajaja

Molts d'aquests detalls als que abans feia referència, a simple vista potser ni ens n'adonem ni hi haurem parat atenció, però suposo que queden en el subconscient, que després fa que poguem tenir-los (els pressentiments) sense saber el perquè. Mmmm m'explico molt malament no sé ni si ha quedat gaire clar!
En moltes d'altres vegades ens equivoquem, cosa que fa pensar que les bases no eren gaire sòlides, i que no sempre les coses són el que poden semblar.

Del pressentiment per inspiració divina, no en vull ni parlar, ja tenim prous "freaks" (anomenats futuròlegs etc...) en el panorama televisiu que evidencien que no són més que txorrades, sento ser tan agnòstic però en aquests temes encara és hora que vegi un simple fet que almenys em faci dubtar, ni això!

Bé Noe, no sé si era exactament això al que et referies però és dilluns matí i hi ha poquetes ganes de res :P

Mmmmm li ha tocat a la Sandra! jajjaja Podries escriure 4 línies sobre la passió. I no s'hi val a fer veure que no has vist res eh! jajaja ;P

A cuidar-se!

{ 4 comentaris }

  1. De veritat que no puc fer veure que no ho he vist??? :-)) És que realment no ho he vist... com puc escriure un Meme sobre una cosa que no he vist... :-)))) Bé, m'ho pensaré i si em ve l'inspiració escriure'm alguna cosa... o no... :-))

    ResponElimina
  2. Ja veig que us molen aquests temes: en cas de dubte, consulteu al superfamós Iker Jiménez, jaja!!

    ResponElimina
  3. per ser dilluns al mati alex estas molt inspirat.jo els dilluns nomes puc pensar en que la setmana sigui el mes curta possible!!!!
    per cert,toque uns temes una mica complicats,oi?

    ResponElimina
  4. Si busques al meu bloc, potser trobaràs els deures fets... o a mitges... :-)))

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -