Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de gener 21, 2008

"DID I DISAPPOINT YOU OR LET YOU DOWN?
SHOULD I BE FEELING GUILTY OR LET THE JUDGES FROWN?
´CAUSE I SAW THE END BEFORE WE´D BEGUN..."

Una llàgrima... records... turments... Saps que vas fer el millor, no hi pensis, deixa't estar de lamentacions, mai porten enlloc.

Hi ha moments que no necessiten paraules, només una banda sonora...

James Blunt - Goodbye My Lover


... no si al final resultaré ser un "putu romàntic de merda!" jajajaja
"tengo momentos que hasta me doy asco" jajajaaja

Bona 7mana!
Petons!

{ 4 comentaris }

  1. Ei, que a mi també m'agrada el James Blunt, tot i que només tinc el primer CD. Has escoltat alguna cançó del segon? Val la pena comprar-lo??? Apa, mus veiem!!!

    ResponElimina
  2. bon dia xicaaaaaaaaaaa
    Sí q la val sii ta wapuuuu Ara això d comprar-lo ¬¬ jajja Si vols ja te'l gravaré ;)

    ResponElimina
  3. Joer Àlex, que m'has tocat la fibra sensible..... me cagun tot..... I no diguis mai que et fas fàstic per ser romanticón, que això no fa pas fàstic!!!!!!!!!!! Apa, vai a lagrimear una mica, jajajajajajjaja És que també estic romàntica.... jejejeje Me faig fàstic.....

    ResponElimina
  4. Ai Alex, no et lamentis per ser romàntic! jo crec que ser romàntic no és res negatiu, el que passa és que amb el romanticisme i van altres sentiments lligats que a vegades no són tan positius... però tot té remei!

    Tan de bo tothom fos un puto romantic/a!

    Un petonet

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -