Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, d’agost 18, 2008

Incomplint de nou amb el que havia dit, escric un post per dir que ara ja sí sóc un absolut FreakBenderià.
 Em faltava un detallet i era tenir-lo rondant per casa. L'Abel i la Marta com que ho sabíen, han tingut el detallàs de regalar-me aquesta preciositat :D  Aquest és un post ràpid i per tant gairebé ni fotografies tinc, alguna feta amb el mòbil, però el meu Bender es mereix lo millor així que ja en cauran algunes de molt més detallades. Moltíssimes gràcies!

{ 3 comentaris }

  1. Siiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Era ese!!!!!!!!!

    Quina ràbia.... snif... jajajajajajajaja

    Buenu, buenu.... sí que ets un freak... però Bender, és Bender...

    Bé, segueixo calculant quotes.... quin pal!!!!

    Ah, i aquesta tarda vai a veure aquell piset de Vila que vam veure en aquella immo que no tenia aire condicionat, recordes??? Ja t'explicaré a veure on està l'enganyifa, perquè 20 quilos és massa barat... jejeeejej

    Petonicos!

    ResponElimina
  2. Ei jaja, m'encanta haver pogut contribuir amb el nostre granet de sorra a la bendermania...ara si que ja tens el teu propi Bender!
    me'n alegro que t'agrades i et fes il·lusió!

    una abraçada

    MARTA

    ResponElimina
  3. Uala! Què xulooooo!!!!

    Es com si tornéssim a ser petits, que ens agradaven totes aquestes coses...
    Pel que es veu, sempre portem un nen a dins!

    M'alegro que disfrutis del teu Bender!

    Fins aviat!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -