Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, d’agost 26, 2009

Soc mala persona, és més,diria que molt mala persona xD  Quan arriba aquesta època de l'any en que molts acabeu o esteu apunt d'acabar les vacances és quan vinc jo i dic FOTEU-VOS! jajaja Que us pensàveu pas que serien eternes o què? A aixecar el país colla de dropos! xD Ja ho diuen que la enveja és molt dolenta... Mal de muchos, consuelo de tontos, però això que de pena no me'n feu gens! xD

Ara posant-nos una mica seriosos, el que de debò m'alegra de que s'acabi l'estiu és que deixi de fer aquesta calorada (enguany està essent terrible), que la feina afluixa (encara que enguany degut als canvis per collons que afluixarà xD) i que tot torna a la "normalitat". Em refereixo a que puguis fer qualsevol gestió, compra o el que sigui sense haver de preocupar-te de si podràs fer-la ja que en molts aspectes sembla que el món deixi de girar.
Res, aprofiteu els darrers dies que us queden als que encara en teniu, i el dia que jo en faci em recordeu les paraules tant carinyoses d'aquesta entrada xD.

És molt típica però molt bona...
Amaral - Días de Verano 

Deixa Un Comentari

Subscriure A Les Entrades | Subscriure Als Comentaris

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -