Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dijous, de setembre 11, 2008

Tinc un problema. Quan m'agradaria actualitzar el bloc no en tinc temps, i quan en tinc no em vé de gust (això es pot aplicar en altres aspectes de la vida oi? jeje), em plauen altres coses tant o més banals jaja  O sigui... que per una cosa i una altra tinc el meu ciberWC mig abandonat. No, no és que m'hagi decidit de fer les meves necessitats en cap altre lloc, només és que dec estar patint una retenció de líquids jaja  Per tant, suposo que quan m'hi posi serà a sac pac, de mentres segueixo de ben a prop  la vostra alta activitat bloguera, m'encanta veure que heu tornat i amb força.

Però bé, avui 11S (data significativa, tot i que sincerament a mi me la sua bastant, suposo que sóc un mal català o de segona categoria. I que no se'm malinterpreti, m'estimo la meva terra i la meva gent com el que més, però no pas en detriment de res ni ningú.) m'he decidit a estirar de la cadena, ja veurem quan torno a passar-me per aquí, espero que ben aviat.

Aquí va lo nou d'OASIS. Más de lo mismo? En certa mesura sí, tot i que reconec que aquesta cançó té una mica més de potència i frescor que les darreres caques a les que em tenien acostumat. Així que sona prou bé... fins i tot m'agrada!

Oasis - The Shock Of The Lightning

...love is a time machine, up on the silver screen, it’s all in my mind...

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Així que l'11-S te la sua????? jajajajajajajajajajajajajajaja. Pues mira, ja somos dos...... però bé, no ho vull dir molt alt perquè encara em fotran fora del país..... Ains..... Et veig molt crític, tot i que tens raó que els Oasis ja no són el que per un moment van ser.... per molt que s'hi esforcin amb declaracions provocadores i sortides de to...... Els germaníssims, tu....

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -