Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dilluns, de maig 11, 2009

"No diguis mai blat fins que no sigui al sac i ben lligat".

En català tenim moltíssimes frases fetes, podríem dir que és un dels punts forts de la nostra estimada llengua. Aquesta conegudíssima frase ens hem fet un fart d'escoltar-la i pronunciar-la. Tot i així l'home és l'únic animal que ensopega 2,3,4 o les vegades que faci falta amb la mateixa pedra, mai n'aprenem.

Jo no soc ni he sigut mai supersticiós, encara que sí puc dir que en tinc una de superstició, i fa referència a la frase feta de la que parlo... Les coses no es celebren ni es donen per fetes fins que s'aconsegueixen, del contrari pots acabar quedant-te amb un pam de nas. La paciència no és una virtut massa extesa, però sí molt preuada, i digne de qui sap gestionar-la. Així que, quan portes uns mesos esperant, importa massa esperar una/es setmana/es més? Paciència culés, paciència.

Per cert, suposo que ningú m'ho sabrà contestar, ja que darrerament tenim el senyor Blogger una mica abandonat, però vosaltres teniu problemes per afegir imatges a les entrades? A mi em surt error cada vegada, i només puc fer-ho manualment via html. Res, paciència! jaja

Vitruvi - Paciència

{ 2 comentaris }

  1. Pos eso, a esperar toca.... suposo que parles del títol de Lliga..... Estic tan hiperdesconectada del món futbolístic que fins que avui no he vist els diaris, no m'he adonat que al final no hi va haver lliga.... tampoc és que m'importés gaire... de fet, me'n alegro, per qüestions personals que no venen al cas....

    Per cert. Jo també tinc problemes amb el blogger. De fet, fins i tot amb el html. Costa un ou penjar vídeos..... Encara que total, per culpa de o a causa d'altres xuminades internàutiques tipus feisbuc, la bloggesfera cada cop fa més peneta..... (començat pel meu blog, que m'avorreix sobremanera actualitzar-lo....)

    ResponElimina
  2. Dius que el tenim abandonat? Però si em guanyes a mi! I jo que no m'hi passo gens!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -