Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de juliol 30, 2008

Ahir a la fi vaig posar la primera peça del meu particular trencaclosques. Per fi la maquinària ja està en marxa. A partir del 3 de Setembre començaré a construïr maó a maó la meva petita i particular casa anomenada FUTUR. I és que 28 anyets com alguns m'heu anat recordant (dolents! jaja ) ja no són tonteria, i ja venia sent hora d'almenys triar què vull ser de gran?! jaja  Això, que estic ximplement il·lusionat.

Ara dir, que ja sé que és irreversible i tota la pesca... però només agraïr a una noieta tots els grans escrits que ens ha anat regalant durant molt de temps. Tens molt de talent, i per tant segueix escrivint, encara que només sigui per a tu. Jo particularment els trobaré molt a faltar! Només, com jo dic... SENKIU!


Va por ti!

{ 3 comentaris }

  1. Joder, Àlex, m'estic emocionant.... Gràcies per les teves paraules. Gràcies de veres. Sí seguiré escrivint, per mí o per vosaltres, perquè si em decideixo a fer algo interessant, no dubteu que us ho enviaré en aquells mails col·lectius que tant m'agraden. Ves per on, la Niña Imantada desapareixerà del meu blog però es mantindrà en el teu........

    Per altra banda, suposo que lo de la primera pedra vol dir que, tot i el mal horari, per fi t'has apuntat...... Així m'agrada. Àlex, has de pensar en tu. Ara toca posar-hi totes les ganes possibles, la voluntat que no te'n falta, la persistència, la teva força i ja veuràs com tot sortirà bé. Sortirà tan bé que d'aquí uns mesos estarem mirant les llistes d'admesos (d'aquí un any justament) i en ella tu hi apareixeràs. I llavors sí que començarà la teva nova vida.

    Moltíssima sort, que no te'n farà falta.

    Petonicos guapíssim!!!!

    I gràcies de nou!

    ResponElimina
  2. Qui són aquestes persones tant dolentes que et recorden que tens 28 anys???? :-) Mira que hi ha maldat al món... :-)
    Molts ànims, segur que te'n sortiràs!!
    Espero que fem algun cafetonet ara que serem "veïns", no??? :-)

    ResponElimina
  3. Veig que la final vau apuntar-vos-hi! Molt ben fet! Felicitats! ara a lo dicho ... a poc a poc i bona lletra i si et podem donar un cop de mà ja ho saps.

    Records,

    erola

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -