Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de juliol 15, 2008

Haureu vist de ja fa dies que sota el contador, en tinc un altre amb el número de persones conectades en aquell moment. Òbviament gairebé sempre marca 1. Apart d'això, el contador en qüestió, si cliques al damunt et redirigeix a una direcció ón hi ha unes quantes estadístiques del teu bloc. Fins aquí res a dir. El que m'ha cridat l'atenció,  és que quan miro les visites geogràficament, moltes vegades apareix una visita de Califòrnia. Per això, des d'aquí animo al visitant a que doni senyals de vida. També podria ser un error del mateix contador, ja que de vegades la meva visita conta des de Madrid, d'altres des de Barcelona, Tarragona, Reus, i fins i tot un dia Salt!!!  Dit queda, em faria molta il·lusió saber-ne quelcom!

{ 3 comentaris }

  1. Sóc jo!!!!!!!!!!!!!! No t'ho volia dir, però les visites són meves.... jajajajajaja. No, és conya..... Jo avui he tingut visites també d'EEUU i de Xile, suposo que perquè vai penjar el vídeo dels Radiohead....
    Per cert, el meu comptador és una mica caca i no sé com fer-ho per saber exactament des d'on es connecta la gent. El d'abans sí que e donava la city, però el d'ara no.... Com ho puc fer???? Help me!!!!!!

    Petonicos i molt bon dimecres!

    ResponElimina
  2. Eh, m'acabo d'agregar el feed aquet, però és massa explícit i tot, jajajajajajajaajajja!!!!!!!!!!!! El deixaré de prova uns dies i crec que després el treuré....

    Mercis!

    ResponElimina
  3. Hola, yo te leo a veces desde el Vallès a veces desde Barcelona, y cuando me voy a Lleida, pos desde Lleida. Como Mina, una vaga que tiene que arreglar su blog, yo también sou MUY fan tuya. Este agosto ella te va a leer desde Berga, o sea que si tienes visitas desde ahí, ya lo sabes. Besos,

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -