Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de juliol 11, 2008


Una de les grans qualitats humanes és saber escoltar. Tan difícil és? Sembla que sí. I és que saber escoltar és fonamental. Escoltar tot allò que es diu però també i sobretot, tot allò que no; Així que tan sols escolta...
Bizarre - No Escoltes Mai

Van a cançons, precisament per no escoltar-los els creia un dels molts grups d'una única cançó. He de dir que Difícil d'Oblidar em va semblar bastant fluixeta, i per tant ja vaig deixar d'interessar-m'hi gaire. Fa no massa vaig sentir per la ràdio aquest No Escoltes Mai i em va agradar de bon principi així que aquí el teniu. No sabeu la de ciberaventures que he hagut de passar per poder aconseguir-ne la versió catalana i poder fer el muntatge com ja vaig fer amb .

Ens escoltem!

{ 3 comentaris }

  1. Sembla que escoltar els altres sigui molt fàcil, però no ho és tant. La majoria de vegades, només els sentim i punt... Escoltar requereix més esforç, és més difícil.

    ResponElimina
  2. A mi amb Bizarre també hem passa, tot i que hi ha algunes cançons que m'agraden...altres em passen totalment inadvertides... en aquest cas la canço no està malament!

    Pel que fa al fet d'escoltar, jo crec que en més o menys mesura tots ho fem... ara estic d'acord amb la Ka que moltes vegades més aviat sentim superficialment el que se'ns diu... perquè és més fàcil.

    ResponElimina
  3. Per cert, que xulo que és el calendari, jeje!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -