Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de juliol 04, 2008

Estic content i atabalat. Atabalat perque aquest cap de setmana segurament serà llarguet, encara que segur que tot sortirà bé com sempre. I content perque la setmana que ve seré el meu kefe per uns dies jaja, i per tant em planejaré la feina tal com em sembli, i per tant aprofitaré una miqueta aquests vespres d'estiu que són tan agraïts i aprofitables. Ves que fins i tot no surti un ratet el dijous nit jaja
Sé que per molts pot semblar una tonteria il·lusionar-se per simplement tenir una estona als vespres, però són petites coses que fan una mica més feliç.
Així que és possible que estigui uns quants dies perdut cibernèticament parlant jajaja serà senyal que estaré una mica Viva La Vida :D

Segueixo amb la meva dosi de Mónica Naranjo jeje Aquesta és Chill Out total

Mónica Naranjo - Idilio

Sigueu bons!

{ 4 comentaris }

  1. Clar que sí... Et mereixes un respir, home!!! Que vagi molt bé!!! Kiss!!!

    ResponElimina
  2. Eh!!!!!!! Biennnnn!!!! Si surts dijous a la nit, cuenta conmigo!!!!! jajajajajajajaajajajajajajaaajajaj Una cosa et diré, no cometis l'error de sortir per Reus... està buit completament.... Qué penita! On estava la gent?

    Res, noi, m'alegro molt que puguis tenir una micona de temps per a tu que ja toca....

    Petonicos!

    ResponElimina
  3. Doncs a veure si surts a veure com està el poble!!! Aprofita, aprofita que t'ho mereixes!!

    ResponElimina
  4. Hola! Sóc el Rubèn, l'amic de la Marta!

    Clar que t'entenem quan dius que valores molt tenir algun vespre per distreure't, més que res perquè amb els horaris que tens, vas una mica al revés del món, com la gent que va a torns... No res, no t'estressis gaire ara que tindràs uns dies sense tant de control XD

    Salutacions!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -