Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de desembre 17, 2008


Queda exactament una setmana pel dia 24, comença el compte enrere. Dos dies de festa per nadal i un per cap d'any, a veure qui té els sants trons de dir que no me'ls mereixo?! jaja  I com és normal ja els tinc mig planejats, sobretot cap d'any, que enguany repetim casa rural però una miqueta més a prop, aquesta vegada a Bellvei del Penedès, a La Plaça Vella.
Diria que l'any passat ja vaig fer una entrada venint a dir una mica el mateix, però que tot i no agradar-me el nadal i tota la parafernàlia que l'envolta, aquests 3 dies de festa el converteixen en la millor època de l'any.

Recordeu l'any passat que us vaig mig felicitar el nadal marcant-me uns passos (a lo friki) gràcies als d'ElfYourself? Doncs enguany encara s'ho han currat més, aquí em teniu de ballaruca amb el Bender i la Niña Imantada jaja

Vist que amb l'Internet Explorer no hi ha manera de que es vegi el vídeo, i la gran majoria tot i cagar-nos en ell les vegades que faci falta el seguim utilitzant, he decidit millor penjar l'enllaç i així sí que no tindreu cap problema en veure el frikidance jaja  Només cal que cliqueu sobre la imatge.


Doncs això a passar molt Bon Nadal!

{ 4 comentaris }

  1. Amb la merda de l'IE no é si només em passa a mi però no veig el vídeo, en canvi amb el Firefox o el Chrome cap problema...

    ResponElimina
  2. Jo tampoc puc veure el vídeo!!!!!! Merda d'explorer..... El vull veure!!!! Però és que no em puc canviar el navegador (és el portàtil de la feina....). Envia'l!!!!!

    Bon Nadal!

    ResponElimina
  3. Ja l'he pogut veure!!!!! Has sortit molt afavorit, i jo, o sigui la Niña, estic remona!!!!! jajajajajajajajaja Mola, això de l'elfyourself...

    ResponElimina
  4. Mola això del helfyourself, l'any passat ja ho vaig trobar una manera divertida de felicitar les festes! aquest any surts més acompanyat! jaja

    Bé ja comença el compte enrere...ja et tocava ehh! A gaudir el màxim d'aquests dies.

    Una abraçada

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -