Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de desembre 28, 2008

Aquest Nadal ha estat diria que immillorable, la pena és que ja hagi passat i que ara només quedi cap d'any, que per descomptat la muntarem grossa jeje.

La setmana va començar amb mals auguris, dilluns no hi va haver manera de dormir, i a sobre un mal de cap de collons, ademés de venir precedit per un cap de setmana bastant complicadet a causa de les darrerament massa freqüents avaries de maquinària del forn. Dimarts ja tot millor, recuperat totalment d'aquell extrany dilluns va tocar ultimar les darreres 4 compres pre-nadalenques. Dimecres ja va estar molt i molt bé, sobretot a partir del vespre quan vaig fer esperar una mica a les demés ànimes errants en el nostre particular sopar que espero anem convertint en una tradició. Després de marxeta per Reus, i unes quantes rialles. Hora d'arribada a casa: 9:00 am. Dijous tres quarts del mateix, a la tarda a prendre alguna coseta a les Gavarres i després omplir una micona l'estómac que la nit seria llarga i no era qüestió de passar-la tantes hores sense endrapar res. Com la nit anterior, va ser genial. Hora d'arribada a casa: 7:00 am.

Gràcies a tots i cadascun dels que heu compartit aquests dos dies un ratet amb mi, de veritat que m'ho he passat genial. I permeteu-me dedicar-li una cançoneta a una noia que ha entrat amb molta força en la meva vida i a qui dia a dia vaig estimant més i més...

*Va per tu Neus*

The Killers - Mr Brightside

Va ser la primera cançó que vaig escoltar d'aquest gran grup, una de les meves predilectes.

*Interessats en veure 4 fotitos: consultar feisbuc jaja

{ 2 comentaris }

  1. Gràcies per la cançó, i per tantes altres coses...!

    Aquest ha estat el millor Nadal de la meva vida, espero que només sigui el primer de molts. Com t'estimo Àlex!

    ResponElimina
  2. A mi les festes de Nadal no és que m'entussiasmin massa. Ara ve, els dos últims Nadals (07 i 08) han sigut molt bons.

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -