Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, de desembre 12, 2007

Aquest és el segon intent de post, ja que el primer el vaig fer a l'Space i hi va haver un error que me'l va engegar a pastar fang. Dir que l'Space a partir d'ara es quedarà per a les fotos i poqueta cosa més, fa molta ràbia haver de reescriure les coses, i amb el Blogger tenim la gran sort que cada poquíssim temps es va guardant una còpia al borrador.

Comença el compte enrere, 12 dies i serem Nadal, estem en els dies ón el consumisme pren la seva màxima expressió i tots ens trastoquem una mica comprant de vegades més del compte i sobretot enguany a preus força més elevats que la resta de l'any (valgui a dir que ja ho eren).
A mi no és que em desesperi... La vessant religiosa fa anys que ja vaig deixar de fer-li cas, la consumista encara que no vulguis toca gastar-se uns bons dinerons, la familiar i social ja és altra cosa, veus familiars i amics que no veus massa durant tot l'any, fas una mica de gresca etc... (tot i que de vegades pot ser una mica agobiant també! jajaja)
Però per mi el més important és que és en aquestes dates quan tinc alguns dies lliures, doncs ja és motiu més que suficient per a que sigui la millor època de l'any! jajaja
Mmmmm, l'anterior post era bastant més llarg però és que fa peresa tanta lletra ;(
Només dir dues cosetes més :P Què us semblaria el dia 24 els que no celebrin Nochebuena ni tinguin altres compromisos d'anar a sopar en algun lloc? Encara queda ja ho parlariem, jo em comprometo a reservar restaurant :P
I per últim... Molta sort demà Noe! Espero que les proves et vagin molt molt bé :D Jo en conjurs i coses rares no hi crec però sí en el que la gent val, segur que t'anirà tot molt bé ;)

PD: Cliqueu aquest link és una manera graciosa de felicitar el Nadal tot i que encara és una mica aviat jejeje
Petons

{ 3 comentaris }

  1. Nen, m'has llegit el pensament.... T'ho juro.... Havia pensat de convocar la Noche de las Almas Errantes el dia 24 (la Nochebuena de la resta de l'Estat) i havia pensat fer alguna cosa a casa, tipo quatre canapés, una mica de cava, coca de la teva (jeje) i després juerguilla...... O sigui que si us sembla bé, muntem algo a casa meva.... Més que res perquè igual (no ho sé del cert) aquell dia és difícil que trobem un lloc per sopar fora.....

    Ja faré un mail col·lectiu i ho proposaré.....

    Ah!!!! I gràcies pels animillus!!!!!!!!!!!!!!!! Demà és el gran dia!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ostres!! No en sabia res de l'existència del teu bloc!! Està molt bé! =)


    El vídeo és molt emotiu i la felicitació molt graciosa!! Jejeje!!



    Vagi bé!!

    ResponElimina
  3. Ei, m'ha encantat la felicitació, jaja l'he trobat super divertida (i la foto que has posat genial!)

    Jaja, és una bona idea

    MARTA

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -